UPrint JUN 2021 Promo Berganda – Cetak Sticker Murah Harga Kilang!

0
118

Berita baik buat usahawan lokal yang ingin produk mereka nampak eksklusif dan premium. UPrint kini menemui anda dengan promo hebat yang sukar untuk dilepaskan!

Anda boleh menempah sticker label produk anda sendiri dengan kuantiti serendah 50pcs dan anda akan mendapat 50pcs lagi percuma!

πŸŽ‰ PROMOSI HEBAT INI BERMULA PADA
17 JUNE 2021 SEHINGGA 30 JUNE 2021!! πŸŽ‰

Pilih kuantiti pilihan anda :

  • BELI 50 PERCUMA 50
  • BELI 100 PERCUMA 100
  • BELI 200 PERCUMA 200
  • BELI 300 PERCUMA 300
  • BELI 400 PERCUMA 400
  • BELI 500 PERCUMA 500

Anda nak membuat pembelian? Whatsapp kami sekarang! Klik Icon dibawah..

WHATSAPP TEMPAH SEKARANG!
TEMPAH SEKARANG!

 

*UPrint Terma & Syarat Perkhidmatan

Sebelum anda menggunakan perkhidmatan kami, (di sini disebut sebagai “Perkhidmatan”) anda mesti membaca dan menerima terma dan syarat, yang disediakan oleh UPrint, (di sini disebut sebagai “UPrint”, “kami” dan sekutu mereka) dan anda bersetuju untuk mematuhi Syarat Perkhidmatan.

Promosi ini hanya sah pada bermula dari 17 Jun sehingga 30 Jun 2021 . Jenis sticker yang akan digunakan adalah jenis mirrorkote.

Sekiranya anda tidak bersetuju dengan mana-mana bahagian dalam Syarat Perkhidmatan ini, anda tidak perlu meneruskan pembelian.

Kami berhak pada bila-bila masa saja untuk mengubah Syarat Perkhidmatan ini, dengan atau tanpa pemberitahuan sebelumnya kepada pelanggan kami. Anda harus mengkaji Syarat Perkhidmatan ini sebelum anda meneruskan pembelian.

  1. Reka Bentuk & Reka Letak
  2. Pesanan
  3. Pembayaran
  4. Penghantaran Produk
  5. Syarat Pengembalian
  6. Jangkaan Umum terhadap Hasil Percetakan
  7. Polisi Persendirian

1. Reka Bentuk & Reka Letak

Caj dikenakan bagi setiap perkhidmatan reka bentuk & reka letak bergantung pada size & tahap kesukaran rekaan. Sila rujuk pihak khidmat pelanggan UPrint yang bertanggungjawab.

  • Pelanggan perlu membekal/menyediakan logo syarikat anda sekiranya ianya diperlukan untuk maklumat dalam kerja-kerja reka bentuk & reka letak; jika sebaliknya caj dikenakan bagi permohonan logo baru.
  • Sebarang permintaan kandungan reka bentuk & reka letak, pelanggan harus pastikan ianya tidak melanggar undang-undang, termasuk tanpa batasan kepada hal-hal yang dapat ditafsirkan sebagai pencerobohan privasi, pelanggaran hak publisiti, hak cipta, paten, atau pelanggaran tanda dagang, dan / atau pencurian perdagangan rahsia atau hak pihak lain.
  • Sebarang pindaan terhadap reka bentuk & reka letak boleh dilakukan sebanyak dua(2) kali sahaja. Selebihnya caj dikenakan. Sila rujuk pihak khidmat pelanggan UPrint yang bertanggungjawab. Dengan ini pelanggan dinasihatkan membuat semakkan reka bentuk & reka letak dengan teliti sebelum proses sebelumnya dilakukan.
  1. Pesanan
  1. Pembayaran
  • Harga dan jumlah yang ditunjukkan oleh UPrint adalah dalam Ringgit Malaysia (RM), kecuali dinyatakan sebaliknya. Semua pembayaran dibuat dalam Ringgit Malaysia (RM).
  • Pembayaran adalah pada jumlah sebenar pembelian anda. Tiada bayaran balik akan diberikan jika anda membayar lebih daripada jumlah pembayaran sebenar yang diminta. Juga, kami tidak akan meneruskan pesanan anda jika anda membayar kurang dari jumlah pembayaran sebenar yang diminta.
  • Pembayaran boleh dilakukan ke akaun berikut:
Bank Name : Maybank Berhad
A/C Name : Ultimate Print Sdn Bhd
A/C Number : 5142 7162 2933
1- Name Penuh
2- Telefon
3- Email
4- Jenis Tempahan
5- Alamat Penghantaran (sekiranya anda ingin menggunakan khidmat 
penghantaran)
  • Setelah anda membuat pembayaran pesanan ke Uprint, ia dianggap pembelian. Pesanan tidak boleh dibatalkan. Tiada bayaran balik (refund) bagi pembelian sepanjang promosi sticker berlangsung.
  1. Penghantaran Produk
  • Setelah mengesahkan pesanan dan pembayaran, kami akan menyelesaikan pesanan anda dalam tempoh masa yang dimaklumkan oleh pembantu perkhidmatan pelanggan kami.
  • Penghantaran melalui khidmat pihak ketiga (perkhidmatan kurier) akan memakan masa 2-3 hari kerja tambahan, bergantung pada lokasi.
  • Tempahan yang TIDAK diterima selepas tarikh yang dimaklumkan oleh UPrint, sila hubungi kami:Hotline : 03-5101 3397/3398/3303
    WhatasApp: +60192376082,
    Facebook Messenger: https://www.facebook.com/uprint.online
    Email: [email protected]
  • Perubahan standard pengeluaran kami bertujuan sebagai anggaran. Masa penghantaran mungkin berbeza semasa puncak tempoh promosi dan sebarang keadaan yang memaksa.
  • Penghantaran yang tertunda bukanlah asas untuk pembatalan pesanan atau permintaan pampasan.
  • UPrint tidak bertanggungjawab atas sebarang kehilangan dan kerosakan yang dialami oleh pelanggan melalui kelewatan pihak ketiga iaitu perkhidmatan penghantaran barangan.
  1. Syarat Pengembalian.
  • Untuk membuat aduan, semua produk yang rosak mesti dikembalikan kepada kami dalam masa 14 hari dari tarikh penerimaan. Kami akan menilai keadaan barang, dan mengikut budi bicara kami, kami akan memutuskan untuk memperbaiki atau mengganti produk yang tidak memenuhi jaminan atau syarat.
  • UPrint tidak bertanggungjawab atas kesalahan atau kecacatan yang dihasilkan oleh pelanggan termasuk ejaan, kesalahan tipografi atau tatabahasa, gambar tidak berkualiti yang berasal dari gambar beresolusi rendah, kuantiti pesanan atau sebarang perkara diatas setelah pelanggan membuat pengesahan reke bentuk & reka letak oleh pereka kami. Pastikan anda melihat item anda dengan teliti sebelum membuat pesanan anda.
  1. Jangkaan Umum terhadap Hasil Percetakan
  • Oleh kerana faktor-faktor lain seperti paparan warna yang berbeza pada pelbagai skrin komputer/ laptop/ peranti mudah alih, warna produk akhir yang dicetak mungkin berbeza dari yang muncul di skrin anda. Oleh itu, UPrint tidak dapat menjamin bahawa warna pada apa yang anda cetak akan sesuai dengan apa yang anda lihat pada skrin komputer/ laptop/ peranti mudah alih anda.
  • Kami tidak dapat menjamin antara cetakan pertama dan cetakan berikutnya dari item yang sama akan menghasilkan warna cetakan adalah 100% sama ini kerana peralatan, kertas, dakwat, dan factor alam sekitar boleh mempengaruhi cetakan.
  • Toleransi pada bahagian potong ialah Β± 1.0mm.
  • Pelanggan tidak boleh menolak pesanan sekiranya kecacatan berada dalam had toleransi yang dinyatakan.
  1. Polisi Persendirian
  • UPrint komited untuk melindungi Data Peribadi semua pelanggan yang berurusan dengan UPrint. Tujuan data yang dikumpulkan serta pemprosesan dan penggunaan data seterusnya oleh UPrint, serta hak dan pilihan pelanggan untuk melindungi privasi pelanggan dalam konteks ini terdapat dalam DASAR PRIVASI KARANGKRAF yang dapat diakses di:

https://www.karangkraf.com/polisi-data-peribadi/

  • Dengan memasuki Perjanjian ini, pelanggan bersetuju untuk terikat dengan syarat-syarat DASAR PRIVASI KARANGKRAF. Sekiranya pelanggan tidak mahu KARANGKRAF dapat mengumpulkan maklumat peribadi pelanggan, Pelanggan mesti memberitahu KARANGKRAF secara bertulis.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here